برگشت کالا

رویه ۷ روز ضمانت بازگشت

 

رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتریان از اهداف اصلی فعالیت وب سایت تخصصی سولاردما بوده و تلاش این مجموعه در راستای ارائه کالاها با شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتریان می باشد. با وجود این ممکن است خریداران محترم با مسائل و مشکلات غیر قابل پیش بینی مواجه شوند که از طریق خدمات پس از فروش قابل پیگیری می باشد.

وب سایت تخصصی سولاردما این امکان را فراهم نموده تا خریداران طی مدت ۷ روز کاری بتوانند محصول خریداری را برگشت بدهند.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

در صورتیکه کالای خریداری شده، ایراد و یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا ۷ روز کاری به اطلاع وب سایت سولار دما واحد خدمات پس از فروش برسد.
کالا های نصبی که دارای برگ گارانتی از سوی سازنده یا وارد کننده می باشند و طی ۷ روز اول عملکرد خود دچال مشکل غیر قابل حل شوند به شرط نصب توسط تیم های معرفی شده توسط وب سایت پس از بررسی و تایید کارشناسان سولار دما و موجود بودن بسته بندی آن قابل برگشت می باشد و پس از این تاریخ در صورت هرگونه مشکل عملکردی با سازنده یا وارد کننده می باشد و مسئولیتی را متوجه فروشنده محصول نمی کند.

لازم به ذکر می باشد فقط محصولاتی که دارای وارانتی می باشند قابل تعویض می باشند و تولید کنندگان و وارد کنندگان فقط به محصول طی مدت اعلامی گارانتی می دهند.

اگر در حین حمل و نقل اولیه کالا دچار خسارت شود.

منظور از خسارت کالا حین حمل و نقل، پیش از تحویل محصول به مشتری می باشد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات، در صورتی که تحویل به شرکت های باربری معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ارسالی، بروز هرگونه حادثه هنگام حمل و تحویل کالا در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، به عهده آن شرکت می باشد و شرکت باربری، خسارت را جبران می کند. کالای که مشکل ظاهری ( ضربه خوردگی و شکستگی پارگی کارتن و بسته بندی ) دارد در صورت تشخیص قبل از تحویل کالا خریدار موظف به عدم تحویل کالا می باشد و خریدار موظف است همان لحظه از محصول عکس یا فیلم تهیه و طی ۲۴ ساعت در اختیار واحد خدمات پس از فروش وب سایت سولار دما قرار دهد تا تعیین تکلیف با مشتری هماهنگ شود.
این سرویس اشکالات، ایرادات و یا اشکالات فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست “کاربر” از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابه جایی نادرست توسط مشتری، نصب و راه اندازی تنظیمات، نصب و کاربرد غیر معمول توسط افراد غیر کارشناسان شرکت سازنده، ، نگهداری و شرایط استفاده متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنما کالا) را شامل می شود.
– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، کالا قابل بازگشت نخواهد بود.

در صورتیکه کالای ارسال شده با درخواست مشتری مغایرت داشته باشد.

در صورتیکه مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وب سایت سولار دما بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– در صورت وجود مغایرت بین کالا ارسالی و کالای درخواستی خریدار، باید حداکثر ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق تلفن وب سایت سولاردما ۰۹۱۰۲۰۵۲۱۵۲ یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

اگر مشتری از خرید خود انصراف دهد.

در صورتیکه هنوز سفارش ارسال نشده و یا حواله انبار برای محصول صادر نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش وب سایت سولاردما (شماره تلفن ۰۸۶۳۲۲۱۹۴۰۴) اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
در صورت انصراف مشتری از خرید خود، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.، همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

کالاهای سفارشی یا پیش فروش شده در سایت غیر قابل برگشت می باشد زیرا وب سایت سولار دما طبق سفارش شما کالا را تامین و ارسال نموده است. فقط کالاهای موجود سایت شامل شرایط بالا می باشند.

وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد؟

کلیه کالاها در صورتیکه با بسته بندی اصلی بصورت پلمپ و همراه با تمامی لوازم جانبی باشند، قابل تعویض هستند. هر گونه مورد که باعث مخدوش یا پاره شدن کارتن یا جعبه اصلی کالا و متعلقات آن شود، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد. ارسال اصل فاکتور فروش همراه با کالای مورد نظر الزامی میباشد. نوشتن هر گونه آدرس و یا متن بر روی بسته بندی و یا ظواهر کالای اصلی ممنوع بوده و باعث لغو شرایط بازگشت می شود.
– در صورتیکه کالاهای خاص فاقد بسته بندی یا کارتن باشند، باید در شرایط سالم از نظر فیزیکی بوده و به تایید کارشناس وب سایت تخصصی سولاردما، استفاده ای از آن کالا نشده باشد. هرگونه اتصال یا راه اندازی باعث لغو شرایط تعویض کالا می شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– قبل از هرگونه اقدام با کارشناسان پشتیبانی وب سایت سولاردما (شماره تلفن ۰۸۶۳۲۲۱۹۴۰۴) تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش وب سایت تاسیسات جداً، خودداری کنید.
– نوشتن توضیحات، آدرس یا زدن برچسب یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– در صورتیکه در سایر شهر ها هستید برای شیوه ارسال بار (پست – تیپاکس – باربری و …) حتما با وب سایت سولاردما هماهنگی انجام دهید.
– اگر ساکن اراک هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با وب سایت سولاردما تماس بگیرید.
آدرس جهت ارسال کالا خیابان دکترحسابی، روبروی مسجد الرحمن فروشگاه سولاردما می باشد.

هزینه های ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، مغایرت فنی یا فیزیکی با درخواست مشتری و یا عیوب ظاهری یا فیزیکی به تایید کارشناسان سولاردما برسد، هزینه های ارسال به عهده سولاردما میباشد.
– برای واریز هزینه ارسال به حساب مشتری، رسید یا قبض هزینه های برگشت کالا باید به سولاردما ارسال گردد.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن شرایط بازگشت کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده خریدار محترم می باشد.

روند رسیدگی به کالای پس از بازگشت

پس از بررسی ایرادات عنوان شده بوسیله مشتری توسط کارشناسان سولاردما ، اگر ایراد یا مغایرت یا آسیب تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و مشتری می تواند کالای خود را با مدل مشابه و یا دیگر جایگزین کند. در صورت اتمام موجودی کالای درخواستی مشتری، وب سایت تخصصی سولاردما بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می کند. در صورت انتخاب کالا با قیمت دیگر (ملاک مبلغ درج شده در فاکتور می باشد) تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه خواهد شد. اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و وب سایت تخصصی سولاردما در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را می پذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط وب سایت تخصصی سولاردما، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد. وب سایت تخصصی سولاردما تمام تلاش خود را جهت هر چه سریعتر انجام دادن این رویه بکار خواهد بست.
– ملاک عمل و اقدام سایت سولار دما، نظر کارشناسی و فنی و خدمات پس از فروش گارانتی اصلی و وب سایت تخصصی سولاردما می باشد.

تمام شرایط یاد شده فقط در ۷ روز اول از زمان تحویل محصول یا زمان تحویل محصول به باربری می باشد و بعد از اتمام زمان یاد شده سایت سولار دما نسبت به هر مشکلی که محصول داشته باشد مبرا می باشد. خریدار موظف به نصب و بهره برداری از محصول در زمان یاد شده طبق شرایط محصول می باشد و در صورت انبار کردن آن تمام مسیولیت آن با خود خریدار می باشد.